دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم محمد زارع کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
 

دانلود فول آلبوم محمد زارع کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دسته بندی : ترانه تاریخ : پنج‌شنبه 21 مارس 2019

دانلود فول آلبوم محمد زارع کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود فول آلبوم محمد زارع کیفیت 320 و 128

دانلود فول آلبوم محمد زارع با لینک مستقیم بصورت تکی و یکجا

و به همراه زندگینامه و بیوگرافی محمد زارع

محمد زارع، متولد تهران، یکی از سالهایی که گذشته در ماه خرداد به دنیا آمدم. از بچگی همیشه تنهایی را دوست داشتم،یکی از آرزوهام این بود که یک مدت تنها دور از شهر زندگی کنم ولی هنوز به آرزوم نرسیدم. از همون دوران بچگی زیر لب زمزمه کردن عادتم بود . وقتی هیچکس خونه نبود صدای ضبط را زیاد میکردم و جلوی آینه همراه با آهنگی که پخش میشد لب میزدم یکی از تفریحات زندگی همین بود . شاید از همون موقع شغل آینده ام رو انتخاب کرده بودم ولی یاد گرفته بودم بگم میخوام دکتر شم.

… آغاز فعالیت هنری محمد زارع : همیشه از پدرم میخواستم که برای من یک کیبورد بخره تا اینکه بالاخره یه روز به آرزوم رسیدم و پدرم به قولش عمل کرد.(چقدر روز خوبی بود)تابستان همون سال کلاس موسیقی ثبت نام کردم اسم استادم هنوز یاده (استاد جلالی) توی کلاس موسیقی از همه شاگردها تنبل تر و بازیگوشتر بودم. اهل رقابت هم نبودم چون دوست داشتم اون چیزی رو که خودم بلدم ببینم نه چیزهایی که دیگران بلدن. ۸ سالم بود هر شب یک ساعت تمرین میکردم نه کمتر نه بیشتر. چند سالی گذشت حدود ۴ یا ۵ سال . یک روز که پشت سازم نشسته بودم یک ملودی به ذهنم اومد، اجراش کردم و سریع روی کاست ضبطش کردم . از خونه زدم بیرون و رفتم پیش دوستام تا آهنگی رو که ساختم گوش کنن. وقتی گوش کردن همشون مسخره ام کردند خیلی ناراحت شدم ولی با خودم گفتم دفعه بعد یه آهنگ میسازم که دیگه جرات نکنن مسخره ام کنن. ولی این قضیه چند باری تکرار شد و هر دفعه همون قول همیشگی رو به خودم میدادم.

… آغاز فعالیت هنری حرفه ای محمد زارع : یک روز همینطور که داشتم روی یک ملودی جدید کار میکردم چشمم به ترانه ای از خانم حیدرزاده افتاد که روی میز اتاقم بود ترانه ” هو ای رفتن”خیلی عجیب بود ملودی من با ترانه خانم حیدر زاده انگار مکمل همدیگه بودن به نظر خودم کار خیلی قشنگی بود. یک کم جدی شدم و شروع به کار کردم هر چقدر که جلوتر میرفتم علاقه بیشتری پیدا میکردم که کار رو ادامه بدم و بالاخره تموم شد. اولین ملودی من که کلام هم داشت. سریع ملودی رو ضبط کردم و خودم هم به صورت ماکت روی کار خوندم و دوباره سریع از خونه زدم بیرون . آنقدر هیجان زده بودم که حتی خودم آهنگی که ضبط کرده بودم رو گوش نکردم . رفتم به خونه دوستم و به بقیه هم زنگ زدم که سریع بیان . دوستام که فکر میکردن مثل دفعه های قبل بعد از گوش کردن باید مسخره ام کنن یه لبخند تمسخر آمیز روی لباشون بود. نوار کاست رو توی ضبط صوت گذاشتم و play کردم . شروع شد چند ثانیه ای گذشت که برای اولین بار صدای ضبط شده خودم رو شنیدم هم، خودم هم دوستام . خیلی تو ذوقم خورد طوری که بلند شدم که ضبط صوت رو خاموش کنم ولی بچه ها جلومو گرفتن. وسطای آهنگ بود که دیدم لبخند تمسخر آمیز بچه ها از بین رفته و توی نگاهشون یک کم ناراحتی هست ، اشک توی چشمای همشون حلقه زده بود. باورم نمیشد ولی اونا تحت تاثیر قرار گرفته بودن. البته اون موقع ۱۶ یا ۱۷ ساله بودیم . وقت ، وقت عشقهای گذری و کوتاه مدت اما ساده و بی ریا بود.آهنگ که تموم شد یکی از دوستام بلند شد و صورتم و ماچ کرد و گفت: دمت گرم خیلی خوب بود . حس خوبی بود اولین بار بود که یک نفر از کار موسیقی من تعریف میکرد. اون شب تا صبح خوابم نبرد نمیدونم خوشحال بودم یا هیجان زده. هم داشتم فکر می کردم که اگه این کارو ادامه بدم میتونم . (البته هیچ وقت از ترانه خانم حیدر زاده سوء استفاده نکردم و فقط از اون کار برای یادگیری استفاده کردم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم ) .

… سایر فعالیت های هنری محمد زارع : باید بگم که خود من هم از سن ۱۳ یا ۱۴ سالگی به ترانه و شعر علاقه داشتم به خاطر همین گاهی اوقات چند بیتی ترانه میگفتم که اون موقع اغلب نیمه کاره می موند. از صبح روز بعد جدی تر شده بودم یواش یواش روی بعضی ملودی های کوتاه یکی دو خط ترانه مینوشتم. کم کم یک کم با تجربه شده بودم بعد از هر کار حس میکردم یک چیز تازه یاد گرفتم. تازه داشتم طعم پیشرفت کردن رو حس می کردم . یکی از همون روزها بود که من هم مثل بقیه حس کردم که حسی به اسم دوست داشتن و عشق داره وارد زندگیم میشه. جالب بود اون روزها همه چیز خوب بود . چند ماهی از این قضیه گذشت که یه اتفاق باعث شد که همه چیز به هم بریزه اول حس دوست داشتن و عشق تبدیل به حس تنهایی و دلواپسی شد. خیلی ناراحت بودم خوب اون موقع برای من و سن و سال من عادی بود که اینقدر زود دلبسته بشم. بگذریم اون روزها راحتر ترانه می نوشتم ، راحت روی ترانه هام ملودی می ذاشتم . یادمه شعر و ملودی آهنگ خریدار یکی از همون روزها انجام شد

….

چندماه پس از انتشار «دیوونه از قفس پرید» 
محمد زارع برای اولین کنسرتش آماده می‌شود

موسیقی ما- لیلا رضایی: چندی پیش آلبوم «دیوونه ازقفس پرید» منتشر شداما گویا خواننده این آلبوم رضایت چندانی از آن ندارد. محمد زارع در مورد آلبوم ارائه شده خود به موسیقی ما گفت: قطعاتی که من برای این آلبوم ساخته بودم، قطعاتی نبودند که در بازار کنونی موسیقی پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشند. چرا که من تمامی ان‌ها را ۴ سال پیش ساخته بودم و آلبوم می‌بایست در‌‌ همان زمان که تولید شد، منتشر و به دست مخاطبانش می‌رسید. 

خواننده «رو در و دیوار این شهر» در ادامه متذکر شد: خودم توقع بیشتری از خودم داشتم و تنظیم‌های ان متعلق به‌‌ همان سالی است که آن‌ها را ساخته‌ام. 

وی در پاسخ به اینکه با وجود علم به این موضوع که آلبوم و قطعاتش به روز نبوده، چرا به انتشار آن اقدام کرده است، گفت: بیشتر از هر چیزی به عنوان یک دستگرمی این آلبوم را منتشر کردم. اما آلبوم اصلی‌ام که پیش از انتشار آلبوم «دیوونه از قفس پرید» ساخت آن را آغاز کرده بودم، در سال بعد و تا اوائل تابستان منتشر می‌شود. 

وی در مورد این آلبوم توضیح داد: تغییراتی در آن لحاظ شده که از جمله آن‌ها می‌توان به همکاری با ترانه سرایان جدید نام برد و استفاده از تارنه‌هایی که جدید بوده و فضای متفاوتی دارند و دوستشان دارم، اشاره کرد. 

زارع ادامه داد: تصمیم دارم آلبومی منتشر کنم که تماما بر روی سلیقه من و حسی که دارم ساخته شده باشد. خواننده» دیوونه از قفس پرید» در مورد برگزاری کنسرت‌های خود گفت: جز تهران فعلا قرار نیست در شهر دیگری کنسرت بدهم. کنسرت تهران را به احتمال بسیار زاید در اسفندماه برگزار خواهم کرد و چون تا کنون ۸۰ در صد کار پیش رفته است ترجیح می‌دهم از جزییات آن حرفی نزنم. 

به گفته وی در این کنسرت، قطعات «رو در و دیوار این شهر»، «وقتی رفتی باز هوا بد شد»، «دیوونه از قفس پرید»، «ای وای دلم»، «خطا کردم» و برخی دیگر از قطعات معروف هر دو آلبوم اجرا خواهد شد. 

زارع ادامه داد: رهبر ارکستر در اجرای کنسرت را امید نیک بین به عهده دارد و نوازندگان مطرحی همچون بابک ریاحی‌پور، مسعود همایونی، پیمان لطیفی، همایون نصیری و اسماعیل حسینی که از اعضای اصلی گروه هستند، در اجرا همراهی‌ام خواهند کرد. 

اما در کنار این دوستان از نوازنده‌های می‌ه‌مان نیز کمک خواهم گرفت. ولی حضور اعضای اصلی گروه قطعی است. همایون نصیری که این روز‌ها به همراه گروه همایون شجریان به آمریکا سفر می‌کند نیز به گروه می‌پیوندد و حتما در اجرای ما حضور خواهد داشت. زمان و مکان این کنسرت را به زودی اعلام می‌کنم.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1231
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب