دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم مهرداد آسمانی با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
دانلود آهنگ بابک جهانبخش ماه من
بابک جهانبخش - ماه من
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بی امون
محسن ابراهیم زاده - بی امون
دانلود آهنگ نیواد دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری
نیواد - دیدی
 

دانلود فول آلبوم مهرداد آسمانی با لینک مستقیم کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود فول آلبوم مهرداد آسمانی با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128

دانلود کاملترین فول آلبوم مهرداد آسمانی متشکل از تمامی آهنگ ها با لینک مستقیم بصورت یکجا و تک تک با بالاترین کیفیت

به همراه بیوگرافی و زندگینامه کامل مهرداد آسمانی

مهرداد آسمانی روز بیست و پنجم تیر ماه سال ۱۳۴۶ ایرانی در تهران به دنیا آمد . دوران تحصیلات ابتدایی را در دبستان فیروز کوهی گذراند و سپس به مدرسه ی راهنمایی تحصیلی هدف رفت و پس ازِ آن ، از دبیرستان هدف شماره ی ۲ ، دیپلم علوم تجربی گرفت. دوران سربازی مهرداد ، در جبهه های جنگ خون بار ایران و عراق گذشت. 
علاقه به موسیقی به دوران کودکی وی بر می گردد و به دلیل همین علاقه ، در سال های تحصیل در مدرسه ، به فراگیری موسیقی و هم چنین تعلیم صدا پرداخت. 
مهرداد در آغاز ، سه تار و بعد تار را نزد استاد داریوش صفوت موسس “انجمن حفظ و اشاعه ی موسیقی ایران” فرا گرفت و آوازها و گوشه های ایرانی را نزد آقای عسگری آموخت و پیانو و موسیقی پاپ را نزد آقای تارپینیان یاد گرفت و هم اینک نیز پیانو ، ساز اصلی این هنرمند است. 
مهرداد در ایران کار هنری را با آواز خوانی شروع کرد و سپس به آهنگ سازی پرداخت . در زمینه ی اجرای ترانه ، دو اجرا از کارهای محمد صالح علا داشت که به محض پخش ، ممنوع الاجرا شد و به همراه آن ، صدایش نیز در ردیف قدغن ها قرار گرفت. 
اولین آلبومش صدای خورشید نام دارد با ترانه های محمد صالح علا و آهنگ هایمهرداد آسمانی و تنظیم سعید شهرام که این آلبوم به دلیل برخی از ترانه های سیاسی اش ، به شکل مخفیانه در ایران ضبط شد. 
مهرداد در سال ۱۹۹۲ میلادی به دلیل عدم وجود محیطی مناسب و آزاد برای کار هنری در ایران ، به امریکا مهاجرت کرد و آلبوم صدای خورشید که در ایران ضبط شده بود ، در امریکا منتشر شد. 
در طول اقامت در امریکا علاوه بر آواز خوانی ، حدود سیصد آهنگ برای خود و آواز خوانان دیگر مقیم امریکا ساخت که بیش تر این آهنگ ها ، کارهای موفقی بودند. 
مهرداد پس از آلبوم صدای خورشید که در سال ۱۹۹۲ توسط شرکت ترانه منتشر شد تا سال ۲۰۰۴ ، هشت آلبوم با صدای خود به دوست دارانش پیشکش کرد ، این آلبوم ها به ترتیب : 
پوست شب( سال ۱۹۹۴ ) با ترانه های محمد صالح علا و مسعود امینی و آهنگ های حسن شماعی زاده ، محمد حیدری و مهرداد آسمانی. ( شرکت ترانه ( 
آنتیک( سال ۱۹۹۵ ) با ترانه های شهیار قنبری و … و آهنگ های سیاوش قمیشی و مهرداد آسمانی و تنظیم آندرانیک. ( شرکت ترانه(
خاتون( سال ۱۹۹۶ ) با ترانه های همایون هوشیار نژاد و محمد صالح علا و آهنگ های مهرداد آسمانی و سیاوش قمیشی. ( شرکت ترانه  (
عروسک( سال ۱۹۹۷ ) با ترانه های مسعود فردمنش ، محمد صالح علا و همایون هوشیار نژاد و آهنگ های مهرداد آسمانی. ( شرکت ترانه  (
برگ گُل( سال ۲۰۰۰ ) با ترانه های مسعود امینی و همایون هوشیار نژاد و آهنگ های مهرداد آسمانی. ( شرکت کلتکس ( 
غزال( سال ۲۰۰۲ ) با ترانه های همایون هوشیار نژاد ، ژاکلین و مریم حیدر زاده و آهنگ هایمهرداد آسمانی و یک آهنگ ( ماه ) از ژاکلین و تنظیم های کاظم عالمی . ( شرکت کلتکس  (
جادوی عشق( سال ۲۰۰۳ ) با ترانه های زویا زاکاریان و آهنگ مهرداد آسمانی و تنظیم های منوچهر چشم آذر و مهرداد آسمانی . ( شرکت کلتکس  (
عکس فوری( سال ۲۰۰۴ ) با ترانه های شهیار قنبری و آهنگ و تنظیم مهرداد آسمانی. ( شرکت کلتکس ) 
تغییر سبک کار هنری مهرداد در واقع با آلبوم جادوی عشق آغاز شد که با ترانه های زویا زاکاریان به قافله ی ترانه ی نوین ایران پیوست و با همکاری با شهیار قنبری در آلبوم عکس فوری ، این همراهی با ترانه ی نوین به اوج رسید. مهرداد در آلبوم عکس فوری اجرا کننده ی ترانه های بیدار و معترض شد و با سبک قبلی خود که به دلیل شرایط خاص هنری حاکم بر شهر لس انجلس به آن روی کرده بود فاصله ی بسیار زیادی گرفت. 
مهرداد در طی چندین سال کار هنری ، در زمینه ی آهنگ سازی ، با بسیاری از آواز خوانان همکاری داشت از جمله : شهرام شب پره ، ستار ، مهستی ، منصور ، لیلا فروهر ، شهرام صولتی ، بهزاد ، نوش آفرین ، ناهید ، آرمان ، سوزان روشن ، دلارام ، فرخ ، شهره صولتی ، سامان و … 
نکته ی مهم و قابل ذکر در کار هنری مهرداد این که وی هنرمند ی ست که چه در مقام آهنگ ساز و چه در مقام آواز خوان ، خودش است و کسی را کپی نمی کند و این موضوع در روند کار هنری هر هنرمندی بسیار در خور اهمیت است که خودش باشد و ادای دیگری را در نیاورد ، اوریجینال بودن و پیدا کردن راه درست در مسیر کار هنری ، از فاکتورهای مهمی ست که هنرمند را در موفقیت و ماندگار شدن یاری می کند. 
مهرداد ، همسر و یک فرزند پسر به نام مهرزاد دارد و با خانواده اش یعنی مادر ، خواهر ، همسر و فرزندش زندگی می کند.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1223
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب