دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم کوروش یغمایی » تکی و یکجا کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
دانلود آهنگ بابک جهانبخش ماه من
بابک جهانبخش - ماه من
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بی امون
محسن ابراهیم زاده - بی امون
 

دانلود فول آلبوم کوروش یغمایی » تکی و یکجا کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود فول آلبوم کوروش یغمایی » تکی و یکجا کیفیت 320 و 128

دانلود فول آلبوم کوروش یغمایی با لینک مستقیم Download Fullalbum Koorosh Yaghmaee at direct link

 کاملترین فول آلبوم کوروش یغمایی متشکل از تمامی آهنگ ها با لینک مستقیم بصورت یکجا و تک تک با بالاترین کیفیت ۳۲۰

به همراه بیوگرافی و زندگینامه کوروش یغمایی :

کوروش یغمایی از معدود نوازندگان و خوانندگان ایرانی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران خارج نشد.. اگرچه پخش صدای او در ایران به مدت هفده سال ممنوع بود ، اما او به فعالیت موسیقی در ایران ادامه داد. کوروش یغمایی بانی و بنیانگذار موسیقی سبک راک در ایران است به همین دلیل به وی لقب پدر و سلطان راک ایران داده شدهاست. کوروش یغمایی موسیقی راک را همگام با بانیان این نوع موسیقی در جهان یعنی گروههای رولینگ استونز و بیتلز وارد ایران کرد و موسیقی راک ایرانی را بنیان نهاد. در این راه برادرانش کامران و کامبیز یغمایی نیز با وی همراه بودند. کوروش یغمایی در شاهرود و در خانواده ای به دنیا آمد که بیش از یک سده به ادب و هنر در منطقه کویر مشهور بودند، از جمله این بزرگان یغمای جندقی و حبیب یغمایی از شاعران بنام ایران زمین هستند.

زادگاه پدری او شهری کویری و زیبا در استان اصفهان بنام خور و بیابانک است که شهری است با مردمانی با فرهنگ که اکثر آنها با شعر و شاعری پیوندی ناگسستنی دارند. خانواده یغمایی در همان سالهای کودکی اش به تهران آمدند تا کوروش دوران طلایی عمر خود را تا به حال در این شهر سپری کند.
پدرش وقتی او تنها ۸ سال داشت برایش سنتور خرید و کوروش نیز برای احترام به انتخاب خانواده شروع به یادگیری سنتور نمود و حتی به مراحل حرفه ای هم رسید. در ۱۲ سالگی شروع به نواختن گیتار که همواره علاقه خاصی به آن داشت کرد. نکته جالب در مورد سلطان راک این است که در هیچ زمینه ای استاد نداشت و خود به تنهایی نواختن را آموخت. او دارای مدرک لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه ملی است. او در ۲۰ سالگی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ۳ فرزند بنام های کاوه، کامیل و ساتگین است که هر ۳ قدم در راه پدر گذاشتند و امروز از بهترین های موسیقی ایران هستند.
در سال آخر دانشگاه رشته جامعه شناسی اولین کار حرفه ای خود را در زمینه آهنگ سازی – ارکستراسیون – نوازندگی و خوانندگی با ترانه گل یخ شعر از مهدی اخوان لنگرودی دوست و همکلاسی اش آغاز نمود. آثار کورش به ویژه گل یخ بر اساس دارا بودن استاندارد های جهانی به خارج از مرزهای ایران نفوذ کرد و با اجرا های جدیدی در کشورهای مختلف ارائه گردید.
از سال ۱۳۵۸ به مدت ۱۷ سال پخش صدای کورش ممنوع شد. او در این مدت ابتدا در زمینه داستان های کودکان کتاب و نوار و ارائه آلبوم دیار ارکستراسیون آواهای محلی ایران برای ارکستر بزرگ بدون آواز و در ادامه با تدریس گیتار زندگی را میگذرانید. پس از هفده سال اولین آلبوم با آواز او با نام سیب نقره ای ارائه گردید. پس از چندی آلبوم های دیگری از وی با نام های ماه و پلنگ – گرگ های گرسنه موسیقی فیلم – کابوس – آرایش خورشید – تفنگ دسته نقره منتشر شد.

کوروش یغمایی دارای دو برادر با نام‌های کامران و کامبیز است که در موفقیت در عرصهٔ موسیقی راکبا او شریک بودند. همچنین او در سن ۲۰ سالگی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند با نام‌هایکاوه، کامیل و ساتگین هستند که هر سه قدم در راه پدر گذاشتند.

کوروش شدیداْ به خانواده خود وابسته بود و جزو معدود هنرمندان قبل از انقلاب بود که زندگی خانوادگی سالمی داشت . او با خانواده صباحی ها المیرا ، رحیمه و یونس مراوده داشت و در میهمانی های آنها شرکت میکرد و طبیعتاً با مسعود کیمیایی هم بعلت مراودات یونس برخورد داشت اما هیچگاه دور و بر کارهای سینمایی نچرخید و همیشه در همه مراسمها با همسر خود حاضر میشد و خیلی جنتلمن رفتار میکرد . دورهای رقص را با همسر خود سر میکرد و بانویش نیز همینگونه رفتار میکرد .

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1223
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب