دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم بابک رادمنش با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
 

دانلود فول آلبوم بابک رادمنش با لینک مستقیم کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود فول آلبوم بابک رادمنش با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128

دانلود فول آلبوم بابک رادمنش با لینک مستقیم Download Fullalbum Babak Radmanesh at direct link

 کاملترین فول آلبوم بابک رادمنش متشکل از تمامی آهنگ ها با لینک مستقیم بصورت یکجا و تک تک با بالاترین کیفیت (۳۲۰)

به همراه بیوگرافی و زندگینامه بابک رادمنش  :

بابك رادمنش در شهر تبريز مركز آذربايجان شرقی به دنيا آمد و اصالتا آذربايجاني مي باشد.
او تحصيل كرده ي رشته موسيقي در دانشكده هنر هاي زيبا – دانشگاه تهران مي باشد

وي موسيقي دان ( اصيل و پاپ)، آهنگساز، ترانه سرا، شاعر، معلم موسيقي، و خواننده به مدت بيش از سي سال. متخصص و مدرس سازهاي تار، سه تار، سنتور، بربط (عود)، كمانچه، تنبك و ني و همچنين در سازهاي بين المللي ويلن،‌پيانو و كيبورد است.

بابک رادمنش زیر نظر اساتید بزرگ معروفی موسیقی خود را فرا گرفته است. اساتید وی در ساز ويلن در سنين كودكي استاد ابوالحسن صبا و در سنين نوجواني از وجود هنرمند برجسته ای به نام علي  تجويدي بهره برد. استاد او در ساز كمانچه نيزعلي اصغر بهاري بود.
شيوه نوازندگي و نوع تدريس «استاد بابك رادمنش» به شاگردانش با استفاده از سازهاي گوناگون در سبكهاي متفاوت  بدين گونه مي باشد :
در ساز تار پيرو مكتب استاد جليل شهناز و استاد فرهنگ شريف.
در ساز سه تار پيرو مكتب استاد احمد عبادي.
در ساز سنتور پيرو مكتب محروم استاد فرامرز پايور.
در ساز بربط (عود) پيرو مكتب استاد منصور نريمان.
در ساز كمانچه پيرو مكتب معلم خود استاد علي اصغر بهاري.
در ساز ويلن پيرو مكتب معلمين خود استاد ابوالحسن صبا و استاد علي تجويدي.
و در ساز تنبك پيرو مكتب استاد حسين تهراني بود

در مورد «استاد رادمنش» می توان سخن بسیار گفت، اما به نظر می رسد نمونه کارهای او چه در زمینه موسیقی اصیل و چه در زمينه موسیقی پاپ و چه مخلوطي از این دوو همچنین کلام دلنشین و جذاب و پندآموزش نشانگر توانایی های هنری اوست.
اما مختصرا اشاره بر اینکه او شخصی است پیرو مکتب عشق و معنویت، پایبند به اصول و ارزشهای اخلاقی، شیفته پاکی و صداقت، متواضع و بی ادعا و بسیار فروتن است.
هنرمندی که از نوجوانی به طور جدی کارش را شروع کرد و نزدیک به چهل سال است که فعالیّت هاي هنری حرفه ای دارد و آثار زیبایی را آفریده، به طوری که هر خواننده ای که از او قطعه اي را اجرا كرده است به اوج شُهرت و محبوبیّت رسیده است ، او هرگز مصاحبه با رادیو یا تلویزیونی، و حتی عکسی در روزنامه یا مجلّه ای از او به چاپ نرسیده است و در جایی تعریف و تمجید ازخود نكرده است.

بابك رادمنش هنرمندی است كه در وادی هنر موسیقی و شعر و ترانه، دارای استعدادهای گوناگوني مي باشد، در حالي كه بسیار متواضع و فروتن است. او مُعتقد است که این استعدادها فقط به تحصیل و کسب عِلم مربوط نمي باشد بلکه بیشترذاتی و هدیه هایی از سوی پروردگاراست.
«بابک رادمنش» جزو نادر هنرمندانی است که در زمینه موسیقی های گوناگون آثاری دارد و در هر سبکی که کار کرده است بسیار حرفه ای و موفق بوده و همیشه توجه اکثر مردم را بطور تحسین بر انگیز جلب کرده است.
 او در موسیقی مرز و حدودی نمی شناسد، اگر انواع مختلف موسیقی را به یک دایره تشبیه کنیم، وی بر روی این دایره پیوسته در حال حرکت بوده است. به این معنا که فقط در یک نوع موسیقی كار کردن او را هرگز راضی نکرده است. وی همیشه در حال تغییر مکان، بر روی این دایره می باشد. به همین دلیل شناخت و اظهار نظر در مورد «بابک رادمنش» کار دشواری است. در شخصیت هنری بابک رادمنش، هم می توان «استاد ابوالحسن صبا» را دید، و هم بزرگان موسیقی پاپ را به عنوان مثال هنگامی که او آثار «استاد ابوالحسن صبا» را با ویلن اجرا می کند، گویی که خود استاد صبا می نوازد و همچنین در ناله های کمانچه اش «استاد علی اصغر بهاری» محسوس است.
«بابک رادمنش» در آثار هنری خود توانسته است به وسیله تلفیق سبک مدرن و کلاسیک، به طرزی ظریف و هنرمندانه روح عظیم و صلابت موسیقی اصیل را در پیکره جوان موسیقی امروز جانی دوباره بخشد. در اشعار و ترانه هایش نیز صلابت و محکمی از یک طرف، شیرینی و محتوا و جذابیت از طرف دیگر انسان را مجذوب می کند.
او معتقد است ملاک و معیار خوب بودن هر نوع کار هنری که شعر و موسیقی نیز از آن جمله می باشند سه چیز است:
۱)    تکنیک             ۲) محتوا      ۳)زیبایی
اومی گوید: چقدر زیباست که در تمام ابعاد زندگی انسان ها نور الهی وجود داشته باشد، که این اعتقاد در اکثر آثارش نیز مشهود است. به عقیده وی «موسیقی با کلام» حتما باید داری پیام باشد و آن هم نه هر پیامی، بلکه پیام سازنده، پیامهای اجتماعی و اخلاقی که روح انسان را در جهت متعالی شدن یاری کند و یا پیام عاشقانه پاک.
به گمان «بابک رادمنش» موسیقی بدون کلام از هر نوعی که باشد در تعلیم و تربیت اجتماع تاثیر زیاد و یا مستقیم ندارد، بلکه این کلام در موسیقی است که هر کلمه اش می تواند در فرهنگ جامعه اثر گذار بوده و سرنوشت ساز باشد. 
«بابک رادمنش» موسیقی را به ظرف و کلام موسیقی را به غذا تشبیه می کند. او می گوید، جنس و شکل ظرف خیلی مهم نیست، بلکه غذای درونش هست که می تواند زهر آلود و کشنده باشد یا دارو گونه و شفا بخش.

در اینجا به نمونه هایی از تخصص های استاد رادمنش اشاره می کنیم:

۱- وی دارای تخصص، در انواع مختلف موسیقی  ایرانی، (اصیل) ـ (فورکلور یا محلی) ـ ( پاپ ) دارد و همچنین مسلط به آهنگ سازی در این  سه نوع سبک موسیقی می باشد. 

۲- وی مسلط برتمامی سازهای سنتی ایرانی به صورت علمی و عَمَلی می باشد و همچنین مدرس این سازها بصورت تخصصی از سال ۱۳۵۸ تاکنون می باشد.
بابک رادمنش علاوه بر سازهای ایرانی در چند ساز غیرایرانی مانند 🙁 ویلن، پیانو و کیبورد) تسلط دارد. شاید لازم به ذکر این مطلب باشد که بگوییم كه بابك رادمنش، در استودیو صدابرداری تمامی سازهای ارکستر آهنگهایش را خودش می نوازند.

۳- بابک رادمنش ترانه سرای متبحری است (و کلام آهنگهایش را خودش می سرايد. )  

۴- علاوه بر ترانه سرايي استاد رادمنش ” شاعري ” چيره دست و ماهر مي باشد كه کتاب مجموعه شعر او به نام «مهتاب عشق» در نیمه ی دوّم سال ۱۳۸۸ هجري شمسی از سوی انتشارات بدرقه ی جاویدان، در تهران مُنتشر و روانه ی بازار شد.شما مي توانيد براي مشاهده برخي از اشعار او به صفحه ” اشعار ” در اين وب سايت مراجعه نماييد.

۵- استاد رادمنش علاوه بر آهنگ سازی، خواننده ای است که کیفیت صدای ارزنده ای دارد و آگاهی کامل به دستگاه های موسیقی اصیل ایرانی ( ردیفهای آوازی و سازی ) دارد.
او تسلط کاملی بر صدا شناسی و ساختن مناسب ترین ملودی ها  و اشعار برای خوانندگان مختلف با سبک های متفاوت را دارد.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1236
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب