دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم زنده یاد حبیب محبیان کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
 

دانلود فول آلبوم زنده یاد حبیب محبیان کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود فول آلبوم زنده یاد حبیب محبیان کیفیت 320 و 128

دانلود فول آلبوم زنده یاد حبیب محبیان با لینک مستقیم و به صورت تک تک و کامل یکجا

و به همراه زندگینامه و بیوگرافی مرحوم حبیب محبیان

حبیب در ۴ مهر ماه سال ۱۳۳۱ در شمیران تهران چشم به جهان گشود. در خانواده او برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد. علی‌رغم تمایل سایر برادرانش به ویولن، علاقهٔ وی از ابتدا به گیتار بود. دوران نوجوانی حبیب مصادف با پیدایش گروه بیتلز در دهه ۶۰ میلادی اروپا شد و این باعث علاقهٔ بیشتر وی به موسیقی راک گردید. حبیب با شرکت در آزمون صدا و سیما، زیر نظر موسیقیدان بلند آوازه کشورمان استاد مرتضی حنانه به فراگیری اصول و تدابیر آهنگسازی روی آورد. در این کلاس سیمین غانم، هوشمند عقیلی، تورج شعبان‌خانی، هنگامه اخوان و… نیز شرکت داشتند. بعدها وی توانست به عنوان خواننده در تلویزیون استخدام شود. وی بعد از ۲ سال از استخدام در رادیو و تلویزیون به خدمت سربازی رفت و در آنجا نیز خواننده باشگاه افسران بود. حبیب محبیان خدمت آموزشی خود را در کرمان و مابقی را در ارومیه گذراند.

حبیب پدر محمد محبیان خواننده ایرانی نیز می‌باشد. وی از معدود خوانندگانی است که در اجرای آهنگ‌هایشان از گیتار دوازده سیم استفاده می‌کند. این هنرمند در سال ۱۳۸۸ همراه با خانواده‌اش به ایران بازگشت و درصدد انتشار آلبومش در برآمد.

همسر اول حبیب، شادی نام داشت. احمدرضا تنها فرزند حبیب از وی است که در ایران زندگی می‌کند. روزی شادی در خیابان پایش پیچ می‌خورد و به علت آنکه احمدرضا را در آغوش داشته به زمین می‌افتد و در بیمارستان به دلیل حساسیت به آمپول پنی‌سیلین در عرض چند دقیقه فوت می‌کند. تقریباً همزمان با فوت همسر حبیب، مادر او نیز، بعلت حمله قلبی فوت می‌کند و این حوادث باعث می‌گردد که در اولین آلبومش یعنی مرد تنهای شب که در سال ۱۳۵۶ انتشار یافت بیشتر آهنگها را به یاد ایشان بخواند. 

عقاید سیاسی حبیب محبیان 

حبیب جزء معدود خواننده‌های خارج از ایران بود که فعالیت سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام نداده بود و خود وی و اقوامش جزء گروه‌های معاند حکومت ایران نبوده‌اند. از اینرو دولت دهم از آمدن وی به ایران استقبال کرد. خانواده او هنرمند و علاقه مند به موسیقی بودند. برادران او گرچه به صورت غیر حرفه ای، ولی برای دل خودشان ویولون میزدند.

حبیب محبیان چگونه مورد توجه قرار گرفت؟

مرد تنهای شب آلبومی بود که بیشتر کارهایش همانند شعر، آهنگ و تنظیم از خود حبیب بود و با این کار توانست راه صد ساله را یک شبه تمام کند و محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورد. او بیشتر آهنگ های این آلبوم را برای مرحوم مادرش و همسرش خواند تا این گونه درد دلش کمی آرام بگیرد. آهنگ هایی همانند “شهلای من” و “نگاهم” را به یاد همسرش خواند و دو آهنگ نیز به نام های “مادر” و خرس کوکی (ببار ای برف)” در سوگ مادرش خواند.


ویژگی‌های موسیقیایی حبیب محبیان
حبیب علاوه بر خوانندگی آهنگساز قهاری نیز هست که علاوه بر ساختن آهنگ ترانه های خود اگر لازم بداند برای دیگر خوانندگان نیز آهنگسازی میکند. او استاد نوازندگی گیتار است و از معدود خوانندگانیست که در کارهایش از گیتار دوازده سیم استفاده میکند و در کنسرت هایش نیز یکی از نوازندگان گیتار خود اوست و در حین این که میخواند گیتار هم می زند.
صدای حبیب یک صدای زیبا، لطیف، دلنشین و پر احساس است که قابلیت های فراوان صدایش او را به یک خواننده منحصر به فرد تبدیل کرده است. یکی از ویژگی های مهم و بارز صدای او لرزش خاصی است که دارا میباشد و در خواندن گام بالا طوری صدای خود را میلرزاند که به جرات میتوان گفت که هیچ خواننده ای قادر به این کار نیست و همین قابلیت ها است که او را جزء خوانندگان صاحب سبک کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1234
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب