دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم و بیوگرافی علیرضا قمیشی با کیفیت بالا | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ گروه سون جذابی بی دلیل
گروه سون - جذاب
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
 

دانلود فول آلبوم و بیوگرافی علیرضا قمیشی با کیفیت بالا

دانلود فول آلبوم و بیوگرافی علیرضا قمیشی با کیفیت بالا

دانلود فول آلبوم علیرضا قمیشی با لینک مستقیم بصورت یکجا

به همراه بیوگرافی علیرضا قمیشی

علیرضا قمیشی موسیقی را از ۵ سالگی با یادگیری پیانو آغاز کرد و تا سیزده سالگی به طور جدی پیانو می‌نواخت. در ۱۴ سالگی، پس از سفر به آمریکا، به ساز درامز علاقه‌مند شد و دریافت که درامز ساز اوست. بنا بر این به یادگیری و نواختن درامز رو آورد. از ۱۶ سالگی تا ۱۹ سالگی به صورت حرفه‌ای در کلوپ‌های موسیقی معروف هالیوود، از جمله تروبدورز، راکسی و گزاریس با گروه‌های سیرکس و جانی اند دِ جگوارز همکاری می‌کرد و درامز می‌نواخت. او در این مدت سبکهای موسیقی هارد راک، هوی متال و کامرشیال هوی متال را تجربه کرد. آشنایی با تامی لی، نوازندهٔ درامز گروه ماتلی کرو، تأثیر بسزایی در شیوهٔ نوازندگی وی داشت.

در سال ۱۳۶۸ که به ایران بازگشت، بیست ساله بود. و در سال ۱۳۷۶ که عضو اولین گروه موسیقی پاپ در جزیره کیش شد، ۲۸ سال داشت. او که ۵ سال عضو آن گروه بود، در این مدت قطعاتی ساختهٔ خود و اعضای گروه و نیز قطعاتی از دیگران را می‌نواخت، در سال ۱۳۸۱ از گروه جدا شد و به ساخت قطعات موسیقی خود رو آورد. در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ کار آهنگسازی و تنظیم آلبوم اسیر را با همکاری سیروان خسروی انجام داد. این آلبوم، توسط شرکت آوای باربد، در سال ۱۳۸۹ منتشر شد تا آن‌چه که تجربه شده بود باز هم تجربه شود. در حال حاضر علیرضا قمیشی به آهنگسازی، خوانندگی، ترانه‌سرایی و نوازندگی سازهایی نظیر پیانو، درامز، تومباف پرکاشن و الکترو پرکاشن مشغول است.
سیاوش قمیشی هیچ گاه علیرضا را به عنوان فرزند خود قبول نداشته و حتی در گفتگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان از این موضوع سخن گفته که هیچ‌گاه علاقه‌ای به تولد این فرزند نداشته‌است. علیرضا در آلبوم «اسیر» دو قطعه از آثار سابق پدر را بازخوانی کرده و حتی، یکی از قطعات آلبوم با عنوان «درد دوری» را هم به پدر تقدیم کرده اما بلافاصله پس از انتشار این آلبوم، پدر طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که تحت هیچ عنوان، امتیاز هیچ اثر هنری خود شامل ملودی، آهنگ و تنظیم را به هیچ خواننده و هنرمند ایرانی واگذار نکرده و هر نوع اجرای مجدد، کپی کردن، انتشار و حمایت‌های غیراصل، دستبرد هنری محسوب می‌شود و این یعنی اینکه انتشار آلبوم «اسیر» توسط شخصی به اسم علیرضا قمیشی دستبرد هنری محسوب می‌شود

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1240
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب