دانلود آهنگ جدید

دلنوشته غمگین زهرا 27 ساله از گیلان کیفیت 320 و 128 | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
 

دلنوشته غمگین زهرا ۲۷ ساله از گیلان کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دلنوشته غمگین زهرا 27 ساله از گیلان کیفیت 320 و 128

دلنوشته غمگین زهرا ۲۷ ساله از گیلان

حدودا ۵ سال پیش بود. که پسر یکی از اشناهامون بهم ابراز علاقه کرد.

منم بهش علاقه داشتم ولی اونقدر زیاد نبود. ما با هم ، هم سن بودیم و زمانی که ابراز علاقه کرد ۲۲ ساله بودیم. به من پیشنهاد داد که یک مدتی با هم اشنا بشیم . قبول نکردم چون توی رسانه های عمومی و حتی دوستام زیاد دیده بودم که این دوستی ها گاهی با هدف خواستگاریه ولی از اخرش بدبختی. ۶ ماه بعد اومدن خواستگاریم. سه ماه فرصت خواستم. توی این مدت پدرم جدای از اینکه دوستش بود ولی تحقیق کرد و بعد اینکه نتیجه مثبت شد . ما با هم نامزد کردیم. دوسال که نامزد بودیم کم کم بیش از پیش عاشق نامزدم میشدم و اون هرچی می گفت من مطیع امرش و هرکار می خواست انجام میدادم. تا اینکه یک روز توی خیابون با دختر داییش دیدمش. عصر اون روز که جریان رو بهش گفتم اولش تناقض گویی کرد و بعد هم انکار کرد . ….گذشت تا اینکه از طریق یکی از فامیلاش که دوست منه فهمیدم با دختر داییش رابطه جنسی داشته و دختره دو دفعه حامله شده و بچش رو سقط کرده ولی نامزد من هنوزم دنبال اون بود.
بهش فرصت دادم تا خوشو اصلاح کنه. اون دوباره برگشت و قسم خورد که عوض شده همه چیز روال عادی خودشو داشت چون قرار بود یک سال دیگه عقد و عروسیمون با هم باشه. یک روز که داشتم درس می خوندم دختر داییش با بچش اومد دم خونمون و گفت بچه نامزد منه. منم باور نکردم و بردن بچه رو برای ازمایش دی ان ای و فهمیدیم که بچه مال نامزد منه و دختر داییش رو صیغه کرده و درنهایی وقاحت به من گفت از زندگیم گمشو بیرون من فقط ثروت پدرتو می خواستم. الان پنج سال می گذره و اون با زن و بچش زندگی میکنه.
بازنده این بازی من شدم و تنها همراه من اشکام شدن. هرچند الان خوشه ولی می دونم که عدالت خدا یک روز حق تمام اشک ها و گریه های پنج سالمو ازش می گیره. تا چند ماه دیگه اگه خدا بخواد مقیم خارج میشم. خانوادم خیلی زجر کشیدن. مامانم ۱۰سال پیرتر شده. حداقل می خوام با رفتنم دیگرانو عذاب ندم. ولی اینو از من به یاد داشته باشین که” عشق وقتی توی قلبتون ریشه کرد دیگه راه خلاصی ازش نیست. ولی هیچ وقت به خاطر احساس جوانب رو زیر پاتون نذارین . چون اگه پشیمون بشین نه تنها قلبتون بلکه وجودتونم نابود میشه.و هیچ وقت زود اعتما نکنین . خیلی اعتماد ها بیجا زندگی های شاد رو سوزوندن” امیدوارم همه ی عشقا سالم و پاک و مثل چشمه زلال باشه و فقط سادگی باشه نه دروغ برام دعا کنید.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1235
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب