دانلود آهنگ جدید

وان ایکس بت به عنوان پارتنر ویژه انجمن ورزش های الکترونیک - Natus Vincere شناخته می شود | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آخر یه روزی عشقم رو قلب تو نشونشو میگیره
فرزاد فرزین - قطب شمال
دانلود آهنگ رضا صادقی اسمت قسم راست منه
رضا صادقی - قسم
دانلود آهنگ ماکان بند جاذبه داره چشات
ماکان بند - جاذبه
دانلود آهنگ سینا درخشنده بارون بارونه
سینا درخشنده - بارون بارونه
دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقم
ناصر زینعلی - عشقم
دانلود آهنگ سینا سرلک به موت قسم
سینا سرلک - به موت قسم
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
 

وان ایکس بت به عنوان پارتنر ویژه انجمن ورزش های الکترونیک – Natus Vincere شناخته می شود

وان ایکس بت

وان ایکس بت و NAVI توافق نامه ای برای همکاری امضا کردند

NAVI و وان ایکس بت توافقنامه اسپانسری را امضا کردند . همانطور که می بینید یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه پیش بینی در جهان به عنوان پارتنر ویژه انجمن معروف ورزشهای الکترونیک تبدیل شده است. مدت زمان توافقنامه همکاری حداقل به مدت یک سال خواهد بود.

این توافقنامه پشتیبانی وان ایکس بت برای تیم های NAVI در رشته های مختلف ورزشهای الکترونیک از جمله Dota 2 ، CS: GO و سایر بازی های محبوب را ارائه خواهد داد.این توافقنامه ، پشتیبانی ۱xBet را برای تیم های NAVI در رشته های مختلف ورزش های الکترونیک اعم از Dota 2 ، CS: GO و سایر بازی های محبوب را ارائه خواهد داد.وان ایکس بت و NAVI همچنین قصد دارند یک سری از تبلیغات و کمپین ها را به صورت قدرتمند و با همکاری یکدیگر، پیش ببرند.

وان ایکس بت یک شرکت بین المللی بازی و فناوری است که با بیش از ۱۲ سال تجربه در این صنعت ، دارای دفاتری در اروپا ، آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین می باشد.این شرکت با تعدادی از پارتنر های مشهور از جمله لالیگای اسپانیا ، سری آ ایتالیا و باشگاه فوتبال بارسلونا به توافق رسیده است.

با توجه به پتانسیل بی اندازه هر دو برند ؛ هر دو طرف قرارداد اطمینان از موثر واقع شدن این همکاری دارند .

وان ایکس بت

مدیر عامل اجرایی Natus Vincere (ناتوس وینسره )، آقای ایوان زولوتاروف

وی گفت: “اگر اخیراً به من گفته میشد كه NAVI با وان ایکس بت که یکی از بزرگترین شرکتهای پیش بینی در جهان و از شرکای تجاری یکی از باشگاه های نامدار ورزشی مانند بارسلونا اسپانیاست ، با ما همکاری خواهد کرد باور نمی کردم.اما اکنون این تبدیل به واقعیت شده و همکاری فی ما بین Natus Vincere و وان ایکس بت به شدت الهام بخش خواهد بود. به #NAVINATION خوش آمدید! ”

 

نماینده وان ایکس بت

وی گفت: “وان ایکس بت سالهاست که بر روی پشتیبانی از “ورزش های الکترونیک”که یکی از پر رشد ترین ها در صنعت پیش بینی می باشد، تمرکز دارد. مسابقات در رشته های مختلف ، روزانه توجه صدها هزار هوادار را از سراسر جهان به خود جلب می کند.

ما واقعا این زمینه پویا را دوست داریم و ایده همکاری با یکی از انجمن های شناخته شده ورزش الکترونیک در دنیا ؛ ما را مجذوب کرد .نام کامل گروه Natus Vincere به معنی “زاده شده برای پیروزی” است. این عبارت کاملاً مخاطبان و کاربران ما را که هر روز با وان ایکس بت در ورزشهای الکترونیک و سایر ورزشها پیش بینی انجام می دهند را وصف می کند. ”

درباره وان ایکس بت

وان ایکس بت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد . وان ایکس بت شرکتی پیشرو در زمینه بازی و فناوری در سطح بین المللی می باشد.این شرکت یکی از پیشروترین شرکت ها در زمینه پیش بینی است که با دفاتری در اروپا ، آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین به فعالیت خود ادامه می دهد . وان ایکس بت بیشترین تعداد رویدادها را در زمینه ورزش های الکترونیک را پیش از مسابقه و در حالت زنده به مشتریان خود ارائه می دهد. در سال های اخیر ، این شرکت با انجمن های مشهور در زمینه ورزش الکترونیک اعم از HellRaisers Esports ، Cascade Esports ، Pro100 ، CIS Esports League و Gambit Esports توافقنامه همکاری امضا کرده است.

ورود به ورزشهای الکترونیکی وان ایکس بت

درباره Natus Vincere (ناتوس وینسره )

Natus Vincere (عبارتی لاتین به معنای : “زاده شده برای پیروزی” ؛ به طور خلاصه – NAVI) یکی از بزرگترین انجمن های ورزش الکترونیک در جهان است.از زمان آغاز به کار ، کانون NAVI موفق به کسب بیش از ۴۰ کاپ ورزشهای الکترونیک در رشته های مختلف و چندین رکورد جهانی شده است ، که بسیاری از آن رکورد ها هنوز هم پابرجاست و شکسته نشده است .این کانون در رشته های ورزش های الکترونیک مانند :Counter-Strike: Global Offensive ، Dota 2 ، PUBG ، Rainbow Six ، Apex Legends و موارد دیگر برتری دارد.

به این پست امتیاز دهید.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1234
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب