دانلود آهنگ جدید

دانلود فول آلبوم هوروش باند با لینک مستقیم با کیفیت بالا | همدان موزیک

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ علی زند وکیلی خط پایان
علی زند وکیلی - خط پایان
دانلود آهنگ بابک جهانبخش ماه من
بابک جهانبخش - ماه من
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بی امون
محسن ابراهیم زاده - بی امون
دانلود آهنگ نیواد دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری
نیواد - دیدی
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی یارم
سینا شعبانخانی - یارم
دانلود آهنگ علیرضا موسوی فریاد
علیرضا موسوی - فریاد
دانلود آهنگ هوروش بند هی
هوروش بند - هی
 

دانلود فول آلبوم هوروش باند با لینک مستقیم با کیفیت بالا

دانلود فول آلبوم هوروش باند با لینک مستقیم با کیفیت بالا

دانلود کاملترین فول آلبوم هوروش باند متشکل از تمامی آهنگ ها با لینک مستقیم بصورت یکجا و تک تک با بالاترین کیفیت

به همراه زندگینامه و بیوگرافی کامل هوروش باند

گروه موسیقی هوروش باند در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت . خواننده این گروه مهدی دارابی نام دارد که پیش از این خودش نیز چندین تک آهنگ منتشر کرده بود . عضو دیگر این گروه که کار تنظیم و فنی گروه را برعهده دارد نیز مسعود جهانی از تنظیم کنندگان بنام می باشد . همچنین حمید فریزند نیز مدیر برنامه و تهیه کننده گروه می باشد و هچنین ترانه برخی از آثار نیز کار اوست.

اولین آهنگ این گروه قطعه یاد تو می افتم می باشد که بعد از انتشار نیز به خوبی شنیده شد. اما قطعه ای که باعث شنیده شدن این گروه شد اهنگ به کی پز میدی و آهنگ ماه دلم بود که تیتراژ برنامه فرمول یک بود. این گروه تا کنون چندینکنسرت در تهران و شهرستان ها برگزار کرده اند که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

بیوگرافی مهدی دارابی
مهدی دارابی است که متولد ۱۸ مهر سال ۱۳۶۹ در شهر تهران است و ۲۷ سال سن دارد.

مهدی دارابی پیش از فعالیت در قالب این گروه به همراه مسعود جهانی سابقه خوانندگی داشت و هوروش اولین تجربه او در این زمینه محسوب نمی‌شد. مهدی دارابی در روز ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۲ سه قطعه «ازت خاطره دارم»، «به من سر بزن» و «تو حالت ناخوشه» را به صورت همزمان منتشر کرد و این آثار اولین تجربه جدی او در عرصه موسیقی بود.

دارابی که آن زمان با چهره و لحن و فضای موسیقایی متفاوتی فعالیت می‌کرد در ادامه قطعاتی نظیر اگه نباشی، منو دس ننداز و نشد و… را منتشر کرد. آثار شخصی مهدی دارابی در آن زمان برایش بازخورد چندانی نداشت اما شرایط این خواننده از سال گذشته تغییر کرد. او با فضایی کاملاً متفاوت در کنار مسعود جهانی قرار گرفت و آنها به سراغ تلفیق موسیقی هیپ هاپ و سنتی و پاپ و حتی جَز رفتند و با استراتژی دقیقی از لحاظ محتوایی کارشان را شروع کردند. «یاد تو می‌افتم» اولین قطعه آنها بود که زمستان ۹۵ منتشر شد

بیوگرافی مسعود جهانی
مسعود جهانی متولد سال ۱۳۶۶/۳/۱۰ از تنظیم کنندگان مطرح و پر کار کشور است و ۳۰ سال سن دارد.

او تا به امروز با خوانندگان نامی چون آرمین زاعی،علی شمس،مهدی جهانی،یاسر داوودیان،حمید عسگری،رضا شیری و… همکاری داشته است.
مسعود جهانی علاوه بر تنظیم در حرفه خوانندگی نیز خوش درخشید و قطعاتی چون حس آزادی ، یار قدیمی«همراه با مسعود صادقلو»و… را منتشر کرده است.

هوروش‌ بند یکی از گروه‌هایی بود که در تابستان پر خبر ۹۶ به استیج راه پیدا کرد و شهریورماه چهار اجرا در تهران داشت اما این گروه داستان متفاوتی نسبت به سایر خواننده‌ها دارد. «مسعود جهانی» یکی از تنظیم‌کننده‌های جوان موسیقی است که طی چند سال اخیر با خوانندگان مختلفی همکاری موفقی انجام داده است.

اینستاگرام هوروش بند : Instagram : / Hoorosh.Band

اینستاگرام مهدی دارابی : Instagram / Mehdidarabi.music

اینستاگرام مسعود جهانی : instagram / Masoud.jahani

آنها در ادامه قطعات «مجنون» و «آخر منو به باد داد» را به مخاطبانشان ارائه کردند اما اتفاق ویژه برای هوروش در قطعه «به کی پُز میدی؟» رخ داد. آهنگی توانست دایره شنوندگان این گروه نوپا را گسترده‌تر کند و مسیر را برای برگزاری کنسرتشان هموارتر کرد. «ماه دلم»، «عاشقم»، «خنک شد دلت» و «فاصله نه» سایر کارهای آنها تا شهریور ۹۶ بود. نکته دیگر درباره هوروش این است که این گروه علاوه بر تولید محتوا برای خودش، تأمین‌کننده کلام و موسیقی چهره‌های مختلف بازار هم هست و به عبارت دیگر این گروه شامل چند تولیدکننده است که در کنار هم جمع شده‌اند.

گفتگو با مسعود جهانی تنظیم کننده و عضو گروه هورش
مسعود جهانی در ارتباط با سبک موسیقی گروه «هوروش» گفت: تلاش کردم در قطعه اول این گروه فضای موسیقی اصیل را با موسیقی هیپ هاپ تلفیق کنم، تلفیقی که صرفاً یک اسم یا عنوان نیست و مخاطب با شنیدن اولین قطعه جلب آن می‌شود. محوریت این قطعه فقط روی ترانه نیست ولی به گونه‌ای کار را تولید کرده‌ایم که موسیقی و ترانه مکمل هم باشند و خواننده موسیقی و ترانه را همزمان روایت می‌کند.

حمید فریزند مدیر تولید گروه «هوروش» فعالیت این گروه را گسترده و ادامه دار توصیف کرد: قطعه «یاد تو می‌افتم» اولین اثر رسمی «هوروش بند» است و به تازگی مجوز انتشار آن را نیز دریافت کرده‌ایم. به طور حتم فعالیت این گروه به مدیریت مسعود جهانی ادامه دار خواهد بود و آلبوم آن نیز سال آینده منتشر می‌شود. مهدی دارابی در این گروه و به عنوان خواننده فعالیت می‌کند که این اتفاق در همین قطعه اول هر آنچه که ما و مخاطبان جدی موسیقی از «هوروش» انتظار داریم را فراهم می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 1211
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب محبوب